2011. április 4., hétfő

Hirtelen hetvenegésziksz...

Legutóbb december 27-én jelentkeztem be, azóta gondolatban sokszor, valójában meg ugye most. Ha jól emlékszem, tavaly valamikor ilyenkor kezdtem hozzá a bloghoz, és örülök, hogy azért ennek az egy évnek van a mérlegen is értelmezhető eredménye. Múlt alkalommal azért voltam elkeseredve, mert felszaladtak Karácsonykor az annyira nehezen ledott kilók. Aztán még jött a sötét január, és volt, hogy 76,8 (!) is voltam. Akkoriban mélyen hallgattam így blogilag, mert képtelen voltam szembeírni magammal. Na igen, azóta eltelt a február és a március is és igaz, hogy egyszer beteg is voltam, de visszatért az elszántságom és ma reggel már 70,9 kg-ot mutatott a mérleg!!!! El sem hiszem! Utoljára a nagyfiam születése előtt voltam ennyi, és ugye a 178 cm-es magasságomhoz ez már egy nagyon baráti súly! Ruhatáram kibővült, 2006-os ruháimba beleférek, igaz, azóta a divat némiképp megváltozott, de kicsire nem adunk :-) Kulcsszó ezek után a torna torna torna, hogy feszes is legyen, ami lekicsinyült... :-) Április végén utazunk drága férjemmel kettesben a francia fővárosba, kérem úgy fogok lejteni a Champs Elysées-en, mint egy VÉKONY született feleség!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése