2011. május 3., kedd

És ha minden álmod valósággá válik...

Kérem szépen, észrevétlenül történt. 69 egész ez meg az voltam még a múlt héten. Drága szerelmes férjemmel elmentünk Párizsba a múlt hét végén és nádszálkarcsú derekamra - csípőmre tökéletesen passzolt a 40-es farmer, a fehér felső és a szexi kis farmermellény... Ez már egy álom volt! Férj boldogan konstatálta, hogy ruha nélkül is teljesen ugyanaz vagyok, mint akivel 2001-ben találkozott, szó mi szó full extrás hétvége lett na... :-)
Tavaly ugye álomsúlyként belőttem a a 68 kg-ot. Mivel már a 69 egész ezzel-azzal is boldog voltam, nem is méretkeztem egyáltalán, Párizsban meg ugye mérleg sem volt, ma reggel aztán gondoltam, na megnézem, hogy áll a kis szexi digitális kijelző, ha ráállok a szuperfanci mérlegünkre. Kérem szépen 67,4 kg-on állt meg, nem is tudok mit mondani, szólni, gondolni.
Innen kérem jön a csak így tovább, sok sok mozgás, megtartani, megtartani, megtartaniiii!
Hát így.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, veled örülök, hogy sikerült teljesíteni az álmod!
    A súlytartás is menni fog!
    Gratula!!!

    VálaszTörlés