2011. augusztus 22., hétfő

Tájkép csata után

Eltelt a nyár. Megint vidéken voltunk a gyerekekkel, egész nyáron. Sokkal kellemesebb, volt, mint pl. tavaly, mert csak pár kiló mínusztól az ember lánya már sokkal komfortosabb, kevésbé izzad, stb.

De. És itt jön a de. Slendriánul is álltam a dolgokhoz, az igaz, mintha a fogyás ténye megvédne a hízástól, hát, ettem, na. Nagyon lassan, vékonyan, de a derekamra feljött egy vékony úszógumi így nyár végére és ma reggel mértem is magam: 69,2 kg-ot mutatott a mérleg. Ez két kiló. Pont az az árnyalatnyi különbség, amitől nem tök jó vékony vagyok, hanem éppen jól nézek ki. Na, itt a feladat, lehet megint figyelni és nem nyaralni tovább, feladat a 67,5, megint. Most újra megnéztem: azért tavaly nyáron 75 és 73 között inogtam, most meg "meghízva" nyár végén vagyok 69! Ez azért még így is kellemesebb...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése