2010. június 3., csütörtök

Béres József emlegetése

Drága Béres József doktor úr! Köszönet a cseppekért! Az a helyzet, hogy egész télen beteg volt a család, hol az egyik, hol a másik (hol mindhárom) gyerek küzdött valami vírussal, és a férjem meg én is majdnem egyfolytában torokfájtunk, orrdugultunk, hőemelkedtünk. Most az ikrek keveredtek megint bele az orrfolyós történetbe, és a férjjel együtt én is puff torokfájós lettem. Az egész családdal (illetve a 10 kg felettiekkel) Béres cseppet szedetek azóta, nem csak simán C vitamint, mint eddig. (A C vitamin megy a csepp mellé oké.)
Többektől hallottam, hogy azt tapasztalták, híztak a Béres csepp szedése közben. Igen, mert olyan jó étvágyat csinál! Tegnap este még a hűtőajtót is gusztusosnak találtam, azt is meg tudtam volna enni, de "csak" iszonyat mennyiségű felvágottat ettem, joghurtot és almát. Ja meg citromot (mert azt imádom).
Elolvastam a Béres csepp használati utasítását is, a lábadozós betegségekből való felépülés, a daganatos betegségek, az általános immunerősítés mellett javasolják diétázóknak is. Szuper, én pont az vagyok. És bármennyire is habzsoltam tegnap este, ma reggel 74,6-ot mutatott a mérleg :-)
De nem méretkezünk...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése