2010. június 21., hétfő

M-Day

Hihetetlen!
Megint anyukámnál voltunk az elmúlt napokban, és nem, egyáltalán nem voltam bűntelen, de ma reggel a mérleg 74,6 kilót mutatott. Hogyan? Miért? Nem tudom. Pedig éppen gyónással akartam megint ezt a hetet indítani, hogy miért kellett pl. vasárnap délután csokis keksztől kezdve Kinder csokin át pattogatott kukoricát, epret, dinnyét és cukros üdítőt fogyasztanom (kombinált gyerekek-anyukák zsúron voltam), vagy miért kellett vasárnap éjfélkor elfogyasztanom a maradék tejszínes csirkemellet.... De most már akkor nem is gyónok inkább, hanem gyönyörködve nézem az "eredményt". Igaz, kb. ott vagyok, ahol két hete, de nem híztam! Ez a döbbenet!
Pedig éppen növekvő Hold van, legközelebb 27-én fog fogyni a Hold, na akkor bele is húzok a fogyóba. Rá egy hétre leszek hivatalos egy olyan kerti partira, ahol a múltamból is jelen lesz egy régi régi régi szereplő (aki 7 éven keresztül szerepelt!), és hát soha egy századmásodpercre sem kívánom vissza a régi időket, de az biztos, hogy mindig is nagyon hiú voltam: azt akarom, hogy nagyon jól nézzek ki. Aki három gyerek után ott van, mint előtte volt :-) Ez, (így fogyó Holddal együtt :-)) most már biztosan menni fog. Jó lesz!

1 megjegyzés: