2010. június 1., kedd

M-Day

Tegnap reggel volt méretkezés, akkor 75,2 volt az egyenleg, ma reggel 74,8. Hétvégén megint anyukámnál voltunk... de most sokkal erősebb voltam, mint a múltkor, ez látszik is a mérlegen :-)
Tegnap itt volt nálunk L barátnőm, de megint erős voltam, nem ettem vacsorára a családnak készített bundás kenyérből lila hagymával, kolbásszal, hanem ettem egy kis pulykasonkát, meg két almát.
Egyre inkább érzem, hogy vékonyodik vékonyodik minden, a derekam, a karom, a combom, de nem olyan tónusos, mint szeretném. Muszáj mozognom! Persze nem sok kedvem van hozzá, az ikrek megfáztak a hétvégén, 20 percenként szívom az orrukat porszívóval és én is kicsit belekeveredtem valami meghűlésbe. Ez a fránya idő az oka. Bárcsak már kisütne a nap! De nem számít a meghűlés meg a torokfájás, napi 20 perc mozgás bele kell férjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése