2010. május 25., kedd

Jó hétvége

A hétvége kicsit összetetten volt jó, de egészében véve mégiscsak jó volt. Péntek este az egyik fiamnak láza lett, de azt gondoltuk talán a fogai miatt, most egyszerre három is jön neki. De aztán másnap reggelre sikerült egy 39 fokos lázat összehozni, az ünnep kellős közepén. Így aztán hajrá, Budai Gyermekkórház, ügyelet, a Vörös Hadsereg ünnepi felvonulásánál kb. kettővel kevesebb várakozó, de addigra Z. már megint láztalan volt, csak bágyadt kicsit. Mire sorra kerültünk, még aludt is egyet. A dokinő azt mondta, valószínűleg fülgyulladás, a fogai begyulladtak és a pangó váladék is begyulladt a fülben. Adott egy antibiotikumot, megköszöntük, eljöttünk. Az antibiotikum után mondhatni teljesen rendbe jött a "legkisebb" fiam, láztalan volt, visszatért belé a huncutság is.
Másnap a barátainkhoz voltunk hivatalosak kerti grillezésre, nagyon szép idő volt, el is mentünk családilag. Z-nek semmi baja nem volt/lett hála Istennek. Finom grillezett husik, csúsztak minden mennyiségben, hozzá tepsiben sült krumpli és rengeteg saláta. Drága barátosnémnél jobb háziasszonyt nem ismerek: 9 hónapos babája mellett terülj-asztalkám ÉS kétféle sütemény, fagylalt és gyümölcssaláta is, szóval le a kalappal! S bár a du. 3 elmúlt a kétféle süteményből is csúszott, fagyiból is eperrel, gyümölcssalátával DE teljes bűntudat nélkül. Ugyanis itt olyan barátainkkal találkoztunk, akiket nem láttam fél éve/két hónapja/két hete és MINDANNYIAN megdöbbenve mondták, hogy "teúristen, de le vagy fogyva!" Jaj, nagyon jó volt, én is úgy éreztem, hogy vékony vagyok, mint a nádszál. (Aztán megnéztem a képeket és hát még nem nádszál, de valami tényleg látszik, egy kicsit.) Na, szóval sikerélmény hegyek, és erre jött a hétfő reggeli méretkezés 74,8 kg-mal. Itt már az egóm akkora volt, mint egy futballpálya, hogy hát igen, megy ez, ha én akarom stb, aztán teljesen szabályos Norbi étkezés mellett keddre megint 75 fölé ment a mérleg :-) De legalább 75 körül küzdünk, nem 77 körül, mint amikor elkezdtem. És hát nem is bánom, hogy ilyen lassan megy, annál hatásosabb lesz a dolog érzésem szerint.
Egyébként én is érzem magamon a kis súlycsökkenést, a derekamon, az arcomon, popsimon, jó érzés na. Nem is hagyom abba, ezt az étkezési programot megtartom most már mindig. Jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése