2010. május 14., péntek

Tovább, szépen, ügyesen

Egyre rutinosabban NEM eszem szénhidrátot esténként. Bár a családnak készítek, én maradok a kis csirkemellsonkámnál, és tegnap pl. (engedélykérés után :-)) újhagymát ettem hozzá. Meredek lett az eredmény, mert nem lehetett hozzám közel jönni, de olyan jólesett! Most, hogy az első célom, a 75 kg közelébe értem, egyre "légiesebbnek" érzem magam. Tudom, hülyeségnek hangzik, hisz nem egészen két kiló elvesztéséről van szó, és a 75 még elés sok, de tényleg ruganyosabb vagyok, hamarabb felugrok, pattanok, csinálok ezt-azt, mert csinálni aztán tényleg van mit, állandóan. Lehet, hogy kívülről még ez a légiesség nem látszik, de mivel én belül érzem és valóban ilyennek látom magam, biztos vagyok benne, hogy a dolog megvalósul!
Ma délután elutazunk családostul, és vendégségben mindig nehezebb kontrollálni az étkezést, de annyira motivál ez a 75-ös, hogy mindent meg fogok tenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése