2010. május 11., kedd

Visszatérés a "régi" kerékvágásba

Na igen, ma reggelre 75,8-at mutatott a mérleg. ÉS MÉG CSAK NEM IS KOPLALTAM tegnap! Ettem a szokásos kis mennyiségemet, reggeli, ebéd, vacsora. Az étkek Norbi mentén szerveződtek, délig ettem kiflit (reggelire), ebédre töltött húst rizzsel, banánt, kesudiót, aztán délután-este már csak felvágottat ettem paprikával, citromos-olívás paradicsomsalátát, és hát igen: ananászt. De bejött, visszaálltam a múlt hét péntek reggel már elért 75-tel kezdődő számra! Most még csinálom a reggeli rutint, de aztán előveszem a trénert és nyomok rajta 12 percet. (Fokozatosan emelem az időtartamot és az intenzitást.)
Ma még nem ettem viszont semmit, mert nincs bevásárolva, de azért körülnézek, valamit összedobok. Délelőtt van, most még (majdnem) mindent lehet :-)

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert a fogyáshoz! Én is "nyomom", bár nem Norbival, csak hasonlóan (fehérje-szénhidrát szétválasztás), és eddig 3,5 hónap alatt lement 8 kiló. sportolok mellette, és elszánt vagyok... Szóval, kitartást neked!

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi! Gratula a 8 kilóhoz!!! Köszi a biztatást, Neked is hasonlókat kívánok szeretettel,
    Agape

    VálaszTörlés