2010. május 3., hétfő

M-Day

Ma van a méretkezés napja: 76,3. Hát igen. Igazából csodábbra számítottam, de a hétvége azért lazább volt a megszokottnál. Szombaton a Ligetben voltunk a búcsúban :-) a kölykökkel, de mondjuk ott egy jó kis árnyas-beülős helyen grillezett csirkét és salátát ettünk. (Na jó, adtak hozzá helyben sütött isteni kis finom kenyereket, na abból is ment a csirke mellé szépen.) Meg aztán péntek este egy kis krumplilevest ettem, ecettel, tejföllel, ahogy szeretem. Vasárnap egész nap suliban voltam, kínai figyelt délben és a suliban kapható mozzarellás ill. csirkés szendó. Na meg 3 kóla, (ebből 2 light, de megvesztem a kóláért, őrület), aztán délután még két Balaton szelet. Szóval megvolt a gyónás, de még így is, 30 dekával kevesebb vagyok, mint szerdán voltam.
Még mindig nem mozgok! Ez borzalmas. Ma nem kezdem el, mert ma nem egyedül leszek itthon (úgy értem, nem csak az ikrek meg én, hanem jön hozzám valaki egész napra), de holnap NINCS MESE!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése