2010. május 6., csütörtök

Physiomins

Nem messze tőlünk van egy ilyen szalon. Én meg aztán mindenféle testkényeztetésnek simán bedőlök, én tényleg komolyan elhiszem, hogy egy hónap után hat kilóval lesz könnyebb az ember lánya és a kis gödröcskés részek a comb felső-hátsó részén eltűnnek mint a rossz álom és feszes bőrrel karcsún lengedezek majd az utcán kis könnyű ruháimban május végén. Én, az örök bizakodó, a mindenkori "JÓ LESZ!" őrzője és hangoztatója, az értékes időmből legalább egy órát töltöttem a neten a Physiomins-re vadászva, hogyan működik, mit csinálnak pontosan, MENNYIBE KERÜL és a legfontosabb, HOL A LEGOLCSÓBB a városban. Mert mndenhol van akció, egy helyen 50%, ez a legjobb ajánlat egyébként Budapesten. Ha rászánom a férjemet, akkor ide fogok menni. DE. És most egy ünnepélyes fogadalom. Őszintén szólva mindig kicsit leszóltam azokat a kedves embertársaimat, akik semmit nem tettek a fogyásért, csak kapkodták a fogyasztó tablettát a töltött káposztára, mozgás nélkül hencseregve reméltek fogyást a Slender You-ban, meg a az akupunktúrás fülklipsztől, így ÉN ELHATÁROZOM csak akkor mehetek Physiomins-be, ha legalább egy hétig minden nap kínoztam az ellipszis trénert! Bizony! És mivel nagyon szeretnék sima kemény popsit, MOST felpattanok a gépre, amíg Fábrik úr tolja a showdert. Hajrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése